ეპიგრამები

რეპერი “კლანჭი”-ს შემოქმედებიდან


Ice_Cube_Caricature_by_Klozzie1თავის თავზე

მე ვარ ძმობა და მე ვარ სიყვარული,
რეპში და ჰიპ-ჰოპში მე ვარ გადართული,
დამიდექი გვერდით და ვთქვათ სიმართლე:
თუ “არა”, წადი, პამიდორი გამარგლე!

მე ვარ კაცი და კაცი-სიმბოლო,
ჩემი საქმეა ბოროტი მივჯირყვნო!
გითხრა სიმართლე – არ დაგაბოლო,
ისე, რომ უცებ –
აქეთ შენ არ მიმჯირყვნო!

რელიგიაზე

ღმერთი სად არის,
ღმერთი არ არის,
უღმერთო ხალხთან
– ღმერთს აქ არ უნდა?!
მარტოკა დარჩი
და გეშინია,
ქვეშ იფსამ,
როგორც უპატრონო ფინია!

ხომ ხედავ ცოდვამ სულ მთლად გაგძუყნა?!
ფლიდობით, სიყალბით უფალს აწუხებ,
ნუ ეცდები ვინმეს ბოზურ გაძუკვნას,
იყავი კაცი, დაეხსენ მარწუხებს!

ფულზე

შენი სიყვარულით მუხლებზე დავეცი,
ვარდებით მოვედი და გითხარი მიყვარხარ!
შენ კი უარმყავი: “უფულო ბიჭი ხარ!”…
თუ ფულია მიზეზი –
ფულის
დედას
შე…ცი!

ფულზე როგორ მცვლი?!
ქალო, აზრზე ხარ?
დაფიქრდი „პროსტა“ – ცეცხლს ეთამაშები;
ოჯახის ქალს ვეძებ – არ მინდა ნაშები!
ისე, „ჯიპით“ რომ დადიხარ,
მართლა…გაზზე ხარ?
409-famous-faces-caricatures

პოლიტიკაზე

თქვენ გიყვართ პოზები,
თქვენა ხართ ბოზები,
თქვენა ხართ ნოლები,
ვერ გაგაქვთ გოლები.
გადადით გზიდან,
გაგვიშვით თაობა,
ახალგაზრდებსაც გვინდა
ფულში გორაობა!

ჩვენს ხარჯზე გულაობთ, ზომა თქვენ არ იცით,
ქვეყანა რამის “იპონზე” დაეცით!
სიტყვები გეშლებათ, ქცევები გერევათ –
რასაც მეტს გიყურებთ – მით გული მერევა.

სექსზე

მოდი გაიხადე, დროზე ჩაიხადე –
პირველი არ ხარ!
პირველებიც იხდიან!
ტუფლიც გაიხადე, ტალახს ნუ მისვამ –
სეირს აწი ნახავ, ცოცარზე რომ დაგსვამ!

ცოცარმა აქამდე არასდროს მიმტყუნა,
ცალობით ისვრის და ავტომატით,
უყვარს ალერსი, კოცნა და მიჭყუნვა,
ღაჟღაჟებს, როგორც კონსერვის ტომატი.

შენ გგონია თითქოს მაგარი სექსი ხარ –
ჩემთვის კი ერთი უბრალო „ექსი“ ხარ;
თეძოს ვერ არხევ, ფლირტი არ გიყვარს,
სექსში მაგონებ “სიმენსის” მაცივარს.
მოდი ჩემს აუზში სასწაული განახო –
მოდელი-ქალების ნაცეკვი შალახო!!!

რეპერი “კლანჭი” 5 უმნიშვნელოვანესი რამის შესახებ

This slideshow requires JavaScript.

About sosomikeladze

I was born to change the world!

დისკუსია

No comments yet.

Leave a Reply

კატეგორიები

კონსულტაციები/ქოუჩინგი

პუბლიკაციების არქივი

შეიყვანე შენი ელ-ფოსტის მისამართი, რათა მიიღო შეტყობინებები ბლოგზე არსებული სიახლეების შესახებ

Join 2,375 other followers

  • 116,943 ნახვა

ჩემს შესახებ (“ებაუთ მე”)

“Soso Mikeladze”

“Я знаю, я действую” (цикл аудиороликов “Дружим с жизнью”)

“Gogo Gogoni” (2016 წლის ზაფხულის ჰიტი)

ლექსი “ფიცნი, ნათქვამნი ჩვენს შორის”

“მიყვარხარ”

ბლოგის შესახებ

საკონტაქტო ინფორმაცია

E-mail: sosomikeladze@gmail.com;
Skype: ronini2375

